KVV voor Aife (en Mahdu)

Loraine
Jeugdklasse
KVV voor Aife (en Mahdu)
ma 29 okt 2018 14:13
Ik gooi de vraag ook hier uit:
Wie weet er een KVV die geschikt is voor zowel honden als katten?
Mag met aanvulling van BARF oid.

Aife eet geen brok meer, wel 3 blikjes Almo Nature per dag maar dat is 1 niet compleet en 2 stervensduur (€93,- per maand gebaseerd op 31 dagen).
Voor dat bedrag moet er wel een goed voer te vinden zijn lijkt me, desnoods voor allebei apart.
Bij voorkeur iets wat bij een (dieren)winkel of afhaalpunt in een straal van 5km rondom de wijk sluitersveld in Almelo op te halen is zodat ik kan beginnen met een paar rolletjes en niet gelijk de hele vriezer vol heb terwijl zij dit weigert te eten.
Loraine
Jeugdklasse
Re: KVV voor Aife (en Mahdu)
ma 25 feb 2019 15:11
Late update:
Aife staat sinds eind oktober op het blikvoer van animonda carny.
Het bevalt erg goed, maar ze moet het wel geblenderd met wat water omdat ze geen klontjes etc wil. :rolleyes:
Heb al geprobeerd om het steeds minder te blenderen maar dan laat ze steeds meer staan, dus ik koop binnenkort een tweede blender bij de Action speciaal voor haar voer, kan ik de mijne tenminste weer zelf gebruiken zonder hint van kattenvoer in mijn eten. :clown:

Maar ben vooralsnog erg tevreden met dit voer, ze eet het graag en ik moest haar tussendoor zelfs op dieet gaan zetten (lees: tikkeltje minder voeren) omdat ze een bijenrompje kreeg.
En omdat het compleet voer is hoef ik ook geen brokken meer te voeren, al krijgt ze 2x per week een beetje cat lovers gold voor de lekker. ;)
thian
Internationaal kampioen
di 05 maart 2019 18:48
wat goed dat ze dit wel eet almo is inderdaad stervens duur en zoveel zit er niet in een blikje
dan is animonda veel beter te doen, alleen jammer dat ze niet van klontjes houd
is haar gebitje/mondje wel in orde, teun eet alles zonder tanden
als je het hebt eens proberen of ze wel eet met metacam

ik zou ook geen kattevoer hoe goed het ook is door mijn eten willen
bij action hebben ze wel een blender maar ik krijg niet alles fijn daarmee meer voor smoothie,s
dus daar zou ik mee uitkijken

heel veel succes liefs anita
Loraine
Jeugdklasse
wo 06 maart 2019 1:34
Ze heeft een prima gebitje (is nog nagekeken met de laatste controle) maar vertikt het gewoon om klontjes natvoer te eten. :clown:
Conclusie vd dierenarts was dat ze kerngezond is en verschrikkelijk verwend. :whistle:
Momenteel was ik de blender extra goed af als ik hem zelf wil gebruiken maar ik ga binnenkort idd even langs de action voor zo'n kleine blender voor haar, scheelt ook een hoop vette aanslag in de grote blender dan. ;)

Almo Nature krijgt ze nog voor de lekker, net als kleine kuipjes Animonda carny zeevruchten (of hoe dat pakket ook mag heten).
Maar dat zal 2x per week zijn wanneer ik te laat ben om de blender nog aan te zetten of te moe om alles naar wens te maken.
thian
Internationaal kampioen
wo 06 maart 2019 11:51
tis wat he" als er geen anderen het voer weg kapen dan moet je wel eten
tis echt een verwend menu ja ach dat kleine dondertje had het zo moeilijk hier voor

liefs anita