Meet the family... (+vraag!)

• ShatteredHope
  • Onderwerp Auteur
  • Kittenklasse
Meer
1 jaar 10 maanden geleden #90220 door ShatteredHope
Beantwoord door ShatteredHope in topic Meet the family... (+vraag!)

Merinka schreef : Wat een dropje! Maar wat vervelend van de vlooien! Ik zou wat stronghold bij de dierenarts halen. Voor dit middel zijn ze niet echt resistent en pakt de vlooien en voortplanting aan. Verder een goede omgevingsspray gebruiken. Ze voeden zich met een dier, maar de eitjes liggen vaak in kieren van huizen. Niet te nat dweilen, vocht vinden ze ook fijn. Met een goede spray voorkom je dat na maanden alsnog eitjes uitkomen.

Thanks voor de tip. Ik heb idd op advies van de DA stronghold roze mee gekregen voor uk. De andere twee huistijgers heb ik uit voorzorg ook meteen mee genomen. Heb je nog advies welk merk omgevingsspray? Ik heb ooit eens een spray gehad van jumper.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Merinka
  • Internationaal kampioen
Meer
1 jaar 10 maanden geleden #90222 door Merinka
Beantwoord door Merinka in topic Meet the family... (+vraag!)
Fijn dat de andere katten ook een hebben gehad. Inderdaad slim ze mee te pakken.
Ik heb zelf deze: https://www.medpets.nl/vlo+en+mijt+omge ... gL0pvD_BwE
Ik heb 1 keer een poes met vlooien gehad nadat ze mee was geweest naar mijn werk. Andere katten hebben het nooit gehad. Sindsdien heb ik deze spray in huis voor het geval dat. Woon hier nu sinds begin december 2017 en nog niet gebruikt hier. Kan geen kwaad het eens in wat naden te spuiten. Mensen voor ons hadden wel een of twee honden.

Meer
1 jaar 10 maanden geleden #90225 door thian
Beantwoord door thian in topic Meet the family... (+vraag!)
gefeliciteerd met haar ze ziet er zo leuk uit
ook gefeliciteerd met je andere huisgenootjes die ze mee neemt
ik zou het even door geven dat hoort niet nl
sterkte met bestrijden!

Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden
Gemaakt door Kunena