Ook ik Kattenhuis stelt zich voor.

• Kattenhuis
  • Onderwerp Auteur
  • Jeugdklasse
Meer
2 jaren 3 weken geleden #88520 door Kattenhuis
Beantwoord door Kattenhuis in topic Ook ik Kattenhuis stelt zich voor.

Mosi schreef : Plaatsen gaat hier op dezelfde manier als op kp.

Als ik het goed heb, heb ik daar ook nooit een foto geplaatst.

Geniet van het leven want het duurt maar even !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
2 jaren 3 weken geleden #88526 door Mosi
Beantwoord door Mosi in topic Ook ik Kattenhuis stelt zich voor.
Je foto moet ergens online staan (imgur, mijnalbum etc). Dan neem je de directe link van de foto (niet het album), deze plak je dan tussen de img-symbolen.
Als je via volledige bewerker je bericht aanmaakt zie je een knop Img, als je daar op klikt krijg je 2 groepjes met tekens, daartussen moet de link naar je foto staan.

[url=http://s1210.photobucket.com/user/moniquepaul/media/Onderschrift.jpg.html:gwlzin8o][img:gwlzin8o]http://i1210.photobucket.com/albums/cc411/moniquepaul/Onderschrift.jpg~original[/img:gwlzin8o][/url:gwlzin8o]
Groetjes van Nova, Cerah, Dushi en de man in huis Kimi.

• Kattenhuis
  • Onderwerp Auteur
  • Jeugdklasse
Meer
2 jaren 3 weken geleden #88531 door Kattenhuis
Beantwoord door Kattenhuis in topic Ook ik Kattenhuis stelt zich voor.

Mosi schreef : Je foto moet ergens online staan (imgur, mijnalbum etc). Dan neem je de directe link van de foto (niet het album), deze plak je dan tussen de img-symbolen.
Als je via volledige bewerker je bericht aanmaakt zie je een knop Img, als je daar op klikt krijg je 2 groepjes met tekens, daartussen moet de link naar je foto staan.

Heb vrijwel geen foto's online staan. Heb er 2 van mijn blog (die al een tijd niet actief is) gehaald en in mijn Kattenhuis-hoekje gepost. Was nakkelijker geweest als je een foto net zoals de profielfptp rechtstreeks van je pc kon halen.

Geniet van het leven want het duurt maar even !

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden
Gemaakt door Kunena