Jammer

Meer
3 jaren 11 maanden geleden #87232 door frank
Beantwoord door frank in topic Jammer
Prima verwoord Jorienepien,

Ik ben zeer regelmatig aanwezig op het forum, echter ik ben voornamelijk technisch beheer, en daarnaast kan ik bijspringen als moderator.
Dat doe ik echt alleen als er zaken escaleren, want momenteel ben ik vooral op technisch vlak bezig.

Wanneer ik met technische zaken bezig ben sta ik vaak verborgen in de gebruikerslijsten.

En wat er is inmiddels al veel gebeurt op de achtergrond!

Wat is er gebeurt:

- Eerste selectie gemaakt uit de mogelijke opvolgers voor phpBB
- Een lijst gemaakt van must have's en nice to haves in functionaliteiten die we nu op het forum hebben, maar ook gekeken naar wat er eventueel in de toekomst extra kan komen en hoe makkelijk dat toe te voegen is
- Een aantal proef opzetten gemaakt. Hier uit is Kunena 5 icm. Joomla 3.6. over gebleven.
- De database van het forum opgeschoond en migratieklaar gemaakt
- Alle inactieve gebruikers met 0 posts per PB/email benaderd, de kans gegeven zich voor te stellen en na de gestelde deadline opgeschoond.
- Migratiescript geschreven zodat alle posts en gebruikers behouden kunnen blijven tijdens de aankomende migratie naar Kunena
- Script getest en gefinetuned

En op dit moment ben ik bezig met de noodzakelijke sjablonen aan het maken voor Joomla en Kunena 5 zodat het er ook echt allemaal als "kattenmaatjes" uit gaat zien.

Ik hoop dat het allemaal net zo voorspoedig blijft lopen als tot nu toe.
Ik kan zelf niet wachten tot ik binnenkort zo ver ben dat ik het aan jullie kan laten zien!

Maar laten we daar nog even niet te ver op vooruit lopen, want op dit moment is het vooral een technisch verhaal waar ik jullie niet mee wil belasten. Ik belast Jorienepien er al genoeg mee.

Verder wil ik ook nogmaals benadrukken dat jullie als gebruikers verantwoordelijk zijn voor de sfeer. De moderators sturen enkel bij indien nodig, maar posten verder op persoonlijke titel. Wij moeten nergens op reageren net zo als dat jullie dat ook niet hoeven.

Wij doen dit ook omdat we het leuk vinden en "moeten" net zo veel als de andere leden.
Als we zouden posten omdat het moet in plaats van omdat het kan dan deden we het niet.

Heb je mij of een van onze geweldige moderators nodig? heb je vragen? Je kan ons altijd een PB sturen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Lolalita
  • Onderwerp Auteur
  • Jeugdklasse
Meer
3 jaren 11 maanden geleden #87235 door Lolalita
Beantwoord door Lolalita in topic Jammer
Ik heb het misschien niet zo netjes verwoord maar zoals ginnie het verwoordt is ook hoe ik het bedoel.
Ik heb zinsbouw dislectie en daardoor lijkt het net of ik er kort af ben.
En nee ik doe iets niet in pb want ik vind dat we er met zijn alle over kunnen praten dat maakt het forum ook sterker.
En ja tuurijk ben ik blij dat jullie het zo open stellen.
Maar geef toe als er meer ruring is dan alleen die paar mensen dan is het toch veel leuker en als jullie dan ook wat actiever zijn dan is het leuker.

Meer
3 jaren 11 maanden geleden #87239 door Jorienepien
Beantwoord door Jorienepien in topic Jammer
Ik begrijp je wel, alleen is de nuance net even anders. Natuurlijk mogen zulke dingen openbaar besproken worden op een forum. Maar je startpost klonk echt als een gerichte aanval op Frank en mij. Dat vind ik echt niet netjes en eerlijk gezegd ook heel oneerlijk. Wij doen zo ontzettend ons best, maar als je dit dan leest krijg je het idee dat het niet gewaardeerd wordt. Wanneer je je startpost wat genuanceerder had gebracht, bijvoorbeeld met "Goh ik merk weinig activiteit van de beheerders. Is het druk achter de schermen? Kunnen jullie ons op de hoogte houden?" had al heel anders overgekomen dan nu.

Probeer te begrijpen dat wij allemaal veel op ons bordje hebben en niet altijd tijd (of soms ook niet altijd zin) in het forum. Dat wij eigenaar zijn (wat een groot woord is, want een forum ben je samen! niet wij twee) heeft niets van doen met of het gezellig is op een forum. Dat moet je met alle leden tezamen doen, daar blijf ik bij. De ene keer dat ik op het forum ben heb ik een moderator petje op en een andere keer niet, ben ik er als mijzelf. En zonder pet op had ik het ontzettend druk afgelopen tijd om gezellig inhoudelijk te reageren. Met de moderator pet op heb ik heus wel op het forum gelezen, om te checken of alles netjes blijft. Het is niet realistisch om te verwachten dat een admin en moderators elke dag op alle berichten gaan reageren. Dat zal niet in de lijn der verwachtingen liggen... Dan weet je dat alvast. Ik reageer waar ik op wil reageren en niet omdat iemand anders vind dat ik MOET reageren.

Als je ideetjes hebt om het levendig te houden op het forum, hoor ik die graag! Dan kijken we wat we daarmee kunnen. Maar ga niet een ander vertellen hoe wat en wanneer die iets moet doen...

[img:200m212l]http://i65.tinypic.com/25a1dop.png[/img:200m212l]

• Lolalita
  • Onderwerp Auteur
  • Jeugdklasse
Meer
3 jaren 11 maanden geleden #87243 door Lolalita
Beantwoord door Lolalita in topic Jammer
Ik merk nu alleen maar frustratie na dat je zegt dat je het nu begrijpt maar eigenlijk begrijp je me dus niet.
Ik zeg het in het begin zo omdat ik vind dat er vaker gereageerd kan worden en ik geeft toe dat ik bot schrijf omdat ik het niet goed op schrift kan verworden.
Maar goed ik snap jou/ jullie verhaal wel.

Meer
3 jaren 11 maanden geleden #87246 door Jorienepien
Beantwoord door Jorienepien in topic Jammer
Dat is spijtig, dan begrijpen we wellicht elkaar verkeerd. Ik schreef "ik begrijp je", als reactie op je uitleg dat soms dingen moeilijk te verwoorden zijn voor jou en het dan anders over komt dan bedoeld is. Dat kan ik begrijpen. Ik ben namelijk weer makkelijker in tekst dan spraak. Zo heeft ieder zijn dingetjes.
Maar ondanks dat ik dat van jou begrijp, wilde mijn standpunt toch verduidelijken.

Fijn dat je onze kant ook snapt. Wat mij betreft daarmee uitgesproken en kunnen we verder met dit als overwegingspunt...

[img:200m212l]http://i65.tinypic.com/25a1dop.png[/img:200m212l]

Meer
3 jaren 11 maanden geleden #87274 door Mosi
Beantwoord door Mosi in topic Jammer
Veel wat hier gepost wordt heeft ook al op kp gestaan en dan reageer je toch minder snel hier ook nog een keer...

[url=http://s1210.photobucket.com/user/moniquepaul/media/Onderschrift.jpg.html:gwlzin8o][img:gwlzin8o]http://i1210.photobucket.com/albums/cc411/moniquepaul/Onderschrift.jpg~original[/img:gwlzin8o][/url:gwlzin8o]
Groetjes van Nova, Cerah, Dushi en de man in huis Kimi.

Tijd voor maken pagina: 0.473 seconden
Gemaakt door Kunena